סמנכ"לית השיווק ב'רמי לוי' מתחייבת: "הרשת חתומה על הסל הזול במדינה"

אבי יעקב No Comments on סמנכ"לית השיווק ב'רמי לוי' מתחייבת: "הרשת חתומה על הסל הזול במדינה"

יפית אטיאס סמנכ"לית השיווק ברשת 'רמי לוי' ובנוסף, בתו של בעל הרשת הגדולה בראיון על חותמת סל הקניות הזול ביותר והערכות לחגים לציבור יראי השם: "רשת רמי לוי חתומה על סל הקניות הזול במדינה'- זו אמירה חזקה שיצאתם איתה בקמפיין חגים הנוכחי"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"נכון. זה לא רק אנחנו אומרים, אנחנו מוכיחים. הסקרים מצביעים לזה ברגליים פעם אחר פעם. 'רמי לוי' מוכרת את סל הקניות הזול ביותר. הרשת קמה כי אבי נתן את מילתו לצרכנים שלו והמטרה היא שכל אחד יוכל לקנות סל מלא בכל טוב במחירים הכי זולים וזאת ללא פשרה על רמת השירות הגבוהה, איכות המוצרים והטריות שלהם" אומרת יפית אטיאס סמנכ"לית שיווק ברשת 'רמי לוי' ובתו של בעל הרשת הגדולה.

"מבחינת אבא שלי זה הסיפור כולו.. ״סל הקניות הזול במדינה״, זו לא עוד סיסמא זו התחייבות שמאחוריה אנו עומדים כבר מעל ל-45 שנה! ובעזרת השם נמשיך לקיים את ההבטחה עוד 45 שנים ויותר. בנוסף – אבא אוהב מאוד שבתות וימים טובים. חשוב לו שכל יהודי בארץ יגיע לחגי תשרי עם שפע, בלי הרגשה שהוא חוסך משהו כי אין לו יכולת. בחנויות הרשת של 'רמי לוי' ניתן למצוא סל חרדי עם הכשרויות המהודרות במחירים השווים לכל נפש" היא מדגישה בפתח הראיון.

רשת 'רמי לוי' פונה למנעד רחב של קהלים. איך מתאימים את מנעד המוצרים לציבור החרדי?
חוץ מסניפי המהדרין שיש לרשת, הוספנו במעדניות ובמוצרי המכולת מבחר מוצרי מהדרין כך שכל לקוח חרדי יוכל למצוא מגוון רחב של מוצרים בסניף. בנוסף, בקנייה מקוונת ניתן לסמן את הכשרויות המקובלות ורק המוצרים בכשרויות שנבחרו יופיעו.

הציבור החרדי נמצא בפריסה רחבה בארץ, ממש כמו 58 סניפי 'רמי לוי'. איך לקוח חרדי מרגיש בבית כשהוא נכנס לסניף?

"דבר ראשון, יש לנו 2 סניפי מהדרין בביתר ובכנפי נשרים- ירושלים. סניפים מרווחים, מדפים מסודרים, חווית קניה מדהימה עם חניה בשפע. כל המוצרים הם מהדרין. בנוסף- יש לנו סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ בהם תוכלו למצוא את המוצרים המועדפים עליכם בכשרות שתבחרו בבני ברק, בית שמש, פתח תקווה, אשדוד וצומת שילת- עבור תושבי מודיעין עלית. יש גם סניפים ברחובות, טבריה ואפילו בעפולה.
אני מזמינה כל משפחה לאחת מחנויות הרשת לזהות את חותמת הכשרות המועדפת, כמו שאבא שלי תמיד אומר אנחנו מאמינים שזו זכות לתת שירות ואנו פה בשבילכם.

רמי לוי שיווק השקמה  סל הקניות החרדי הזול במדינה

 



0 תגובות